2010. október 30., szombat

Telepátia

Vicces. Tegnap kicsit röhögtem azon, hogy milyen vicces dolgokat tud összehozni az élet.

Épp Cthulhu címszó alatt kerestem dolgokat - pontosabban magyarul kerestem valami kiegészítőt, mert hát na, hátha találok valamit - mikor rátaláltam a Cthulhu Kitty-re. Vígan röhögtem rajta, mikor Réka rám ír, küld egy linket... Cthulhu Kittyvel. xD Semmi, előtte egy nyikkot nem beszéltünk se Cthulhu-ról, se Kittyről, mégis... na igen, kissé vicces volt, nekem legalábbis épp akkor az.

Mert mennyi az esélye az ilyesminek? Hát nem sok emberek.

A másik az, hogy a napokban eszembe jutott, hogy anyámnak itt a névnapja, és nem vettem még semmit. Igazából megmondta, hogy mit szeretne, de én elfelejtettem a könyv címét.
Épp oldalogtam oda hozzá, mikor megszólal: ugye nem felejtetted el a könyvet?
Hát bakker. xD Ahhoz képest, hogy erről a könyves dologról se beszéltünk semmit kemény egy hónapja... vicces.

Na meg, amióta a sulimba járok, most fogok először dicséretet kapni. Utolsó évben. Vicces, általánosban mindig kiemelkedő közösségi ember voltam, de a gimi lerontott. Tegyük hozzá, hogy szerintem az iskolám nem a legjobb... informatikaoktatásom ott el lett rontva, pedig általánosban emelt infós voltam, és terveztem is, hogy majd kezdek ezzel valamit... mára már lemondhatok erről. xD Vagy tanfolyam. Jó drágán. Jej.
Az olaszt meg megutáltatták velem, de az a helyzet, hogy akarok vele kezdeni valamit, ha már emiatt kellett plusz egy évet gimibe járnom. Ne legyen a semmiért. Fősulin/egyetemen be kéne célozni valami olaszos cuccot és nyelvvizsgázni. Meg majd angolból is. Meg valamiből valami szaknyelvvizsga. Az a gáz, hogy nem tudom pontosan mit takar, de az tuti, hogyha én diplomát akarnék, akkor kell egy alap nyelvvizsga, meg valami szaknyelvvizsga. Király.

Éééés az őszi szünet felér majd egy horrorral, de már mindegy, kezdek hozzászokni. Nárci mondta, hogy ne várjak sok jót az egyetemtől se, ott is szívni fogok folyton, tehát halál pozitív vagyok.

Emberek, valamit annak idején nagyon elcsesztünk ezzel a tanulás-munka-nyugdíjazás 70 éves korunkban-cuccal...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése